T.I. Gives Late Friend & Bodyguard’s Daughter A New Car

You may also like...

  • Skeazaleo The Don

    RNS

  • Worldwide Intentionz

    That’s what’s real

  • You mad huh?

    Thats whats up. Civics are low maintenance and reliable. Great car!

    • DEZn00ts_1

      EXACTLY! Nice looking too and top of the line for a lower end car. Anyone talking shit is a hater and at least it’s WAY better then a fucking Toyota (Cough).

      • kushxchevys

        Chevy GANG GANG

        • frankwhitedc

          Gang gang gang lls

        • Musikal_Miltown

          I only fuck with Chevy and Honda.

          • RaDizzle

            Help a brutha out i got bills #teamYota

          • Musikal_Miltown

            Hahahaaaaaa! I fuck with you.

          • Craig

            Yup

  • kushxchevys

    Real niggas do nice things without announcing to the world.. and then we got tip who does shit for likes

    • Matt Leon

      I get what you mean but you gotta look at it like this. He’s a celebrity so even if T.I hadn’t posted about it, how can you be so sure that some camera man or somebody wouldn’t have taken pics of this situation and put up a misleading headline about ol boy Tip, saying something like “T.I spotted with new woman. Could something be going on between these two?” These days celebs need to clarify stuff so nobody gets the wrong idea about their relationships cause even if the rumor gets dispelled, there will still be seeds of doubt planted in the minds of some of these people.

      • kushxchevys

        Lol if that happened all he has to dp is explain himself thats all… just saying tho young mula fuck tip!

        • Matt Leon

          That’s what I’m saying though. If all of that happened and then he says what it was, there will be more and more people who will think he lying. Plus think about that girl he did it for, she will get harassed and shit like that cause there will be people asking her about whether or not she and TI are screwing. Putting it out there and explaining what was really going on firsthand works out better for both of them in the end.

          • Ben Blazon

            Damn bro, for you to even think that way doesn’t seem right. The least u could do is give props. Let “those people” think whatever tf they want to bro!!! Probably immature adults, or just teenagers that don’t know any better.
            Still tho, the bigger picture is, his bodyguard risked his life to protect TI and now TI’s showing his appreciation in doing this for his daughter.
            That’s loyalty on both ends.

        • just another white nigga

          damn my dude…. fuck tip? fr? why?

          • kushxchevys

            Cause he dissed my nigga weezy thats y lol

          • just another white nigga

            tune was talkin foolish. im a fan, but what wayne said was wrong, no way around it. im white, and im aware of the racism that goes on. and this is MI, one of the most mixed, non segregated, non racist states, and it still goes on to some degree. when i lived in tennessee, i got in fights all the time for NOT bein racist. literally got fired cuz i stood over w the black guys on smoke break.

            racism is real. and for tune to say it dont exist is demeaning to ppl who live it everyday. the fact that tip came at his own friend and put him in his place shows how real he is.

          • just another white nigga

            ay that reminds me, i wanted to ask you: yall got white folks in the hood in LA? or is it real segregated like in the south?

            up here (detroit, chi, cleveland, jersey) everybody poor. so we all grew up in the hood side by side. blacks, whites, arabs, esés. n when i lived in san fran it was real diverse too. but on TV south central looks like not one white person lives there lol.

          • kushxchevys

            Yeah we do. But ya on tv they always do that haha

          • just another white nigga

            haha on the flip side tho, sometimes on tv shows theyll show a street gang in an alley tryin to mug a character, and the gang is always like four white guys w like one light skin guy and one asian, like where the fuck is this at? lol

          • kushxchevys

            Malibu g or orange countt lmao

    • just another white nigga

      ay he coulda not did shit. you right, you definitely right, but he coulda not did shit. and even if he is a little selfish, and loves pattin himself on the back, tootin his own horn, tip is one of the realest out.

    • frankwhitedc

      Bruh u be reading my mind bruh , no bullshit . Real shit , if that was me , that situation would be way 2 personal to be recording for a post and shit , that’s that man’s daughter , the same nigga that caught your bullet

      • just another white nigga

        fr. that coulda been a real heartfelt moment, had everyone cryin, but he made it into a spectacle.

  • thedudesrug

    what a man

  • Musikal_Miltown

    Shits cheap garbage.

    • RaDizzle

      Shid check out da new 2018 kamry 2tone n then get bak @ me

      • Musikal_Miltown

        I have bro… I’m talking bout what’s under the hood. Shit is all cheaper then they used to be. Don’t get me wrong, I fuck with the older Toyotas.

        • RaDizzle

          U talkin bout horse power dats it kamry got sum getty up wit a v6 test drive pimp