ScHoolboy Q Explains Lack Of A$AP Rocky Feature On ‘Blank Face LP’

You may also like...

  • ilikemusic.

    Quincy did his damn ting TDE the mafia of the west!

    • OvO, Boys in Motion. Hannah Montanna & Lil Romeo > TDE

      • Tim Johnson

        you wouldn’t know good rap if it smacked you in the damn face!

        • Nigga pls. Lil B, Young Thug, Will Smith and the girl from Education Connection commercials the only people I listen to

          • Tim Johnson

            The girl from education connection…I’m done lmao!

          • Fuckuropinion

            Man I just went and listened to the girl from education connection commercials that shit funny as fuck lmao!!

      • WhoIsMeekMill?

        Old kendrick was good before he lost his damn mind and went on some kid cudi rock album mixed with funk. I like this schoolboy album. ab-soul is a punk ass moron who thinks he is the black bernie sanders or something. Jay Rock is kind of like Dave East… lots of hype in the press but IRL nobody really cares cause his whole ora and brand is just “I’m basic as hell”

        but yeah OVO got the dark-clouds-maybe-about-to-rain-baratone-walking-through-the-fog-machine-in-slow-motion-vibes going for them right now.

      • ilikemusic.

        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA oh my god HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nigga said OvO

        • The WeekndNextDoor got bars u sleepin

          • ilikemusic.

            Lol yeeeeee! you right my man you right :3

  • Myleage

    where was ab-soul?

    • WhoIsMeekMill?

      ab-soul fucking sucks. i am tired of his un-informed social commenting like he thinks he is mos def when he is just the poor man’s poor man’s poor man’s immortal technique.

      nobody wants to hear ab-souls ideas of social revolution with his wannabe bernie sanders ass

      • Myleage

        listen to Nibiru then come back to me

    • WhoIsMeekMill?

      people who listen to ab soul are the same people who post articles on facebook that they never actually read but they think the title makes them sound smart.

      • Jonathan Madison

        Ab-soul is dope and I think most of us on this site’ll agree on that. Just say you don’t like him instead of tryna make jokes on a hip hop blog where most people are gonna disagree with you.

        • WhoIsMeekMill?

          Ab soul has the highhest garbage-to-hype ratio in the gane

  • hope william

    TxT ((810/ 250/7086)) if you need a plug on.
    ((…MMJ(ALL STRAINS)…CANABIS OIL…CANABIS SEEDS….Actavis…partypills((oxy,Roxy,Morph,Aderall))