Meek Mill Gets Clowned For Wearing The Worst Looking Pants Ever [PHOTO]

You may also like...

  • smith jones

    I mean those look like the style everyone rocking these days.. not me personally..but compared to everyone else.

  • imaginationsequation

    what about Wayne’s yoga pants

  • Mec-One

    No style ……. he even manages to make classic shell toes look bad …… smh

    • kinglobey

      nah shellys always look bad….

      • Mec-One

        Fam, when you have style, you can make payless shoes look right! LOL

  • bawse

    ABL always be losing

  • squeezy

    not condoning this but i seen worse its just cause Meek got it on lmaoo

  • Samisback

    Lol them shits look terrible but I’m glad he didn’t remove the photo..keep it up, don’t let random people on the internet dictate what you wear and post on your instagram.

  • FaboLoso

    i fucks with meek but this nigga needs a stylist hahaha

  • T guest

    I think meek haves the most trolls in rap history

  • Supreme Trunks

    I see what the designer was trying to do but in the world of black culture, high waters are a solid “nahhhhh fam” unless you wearing slacks and loafers.

  • ant

    Leave meek alone lol alot of other rappers wear some weird shit

  • LoveBoat2smooth

    But thugga does it