Kendrick Lamar Has Extremely Strong Opinions On XXXTentacion

You may also like...

  • nah, not a fan of xxxtention cord. kendrick lamar likin it means nothing to me

    • thorn416

      Typing “xxxtention cord” wasn’t worth the effort.

      I’m not defending him I just want better jokes from adults

      • BigHomie

        Naaa bro that was a good one, goes hand and hand with the rope shit too

    • Johnathan Dough

      I thought the cord joke was hot tbh

  • Chicagoan

    If u go fuck wit this nigga now that that nigga co-signed… You the definition of a dickridin ass follower!

    • disqus_Gd952rt1Pw

      or u just respect a niggas opinion

      • Chicagoan

        Or you take a reading comprehension course.

        • SkidRow

          Lol barsss

          • Toraji_ro

            Hahaha

      • frankwhitedc

        Nah you on dicks

    • Toraji_ro

      & the crowd says, “Your just repeating some ignorant shit you heard while ease dropping”. CLOWN ass bet your the type to hate to see another nigga get pussy, money or even give back to his community.

  • TKingLives

    Fun Stupid rap has had its shine, now watch all the personal (emo) shit start coming out.

    • Je’sus

      Kid cudi been out

      • TKingLives

        Budden is the King of Mood Musik

  • Skeazaleo The Don

    It’s aight. Might have to smoke a few blunts beforehand, but under certain circumstances, I can fuck with it

  • ilikemusic.

    He got hacked

  • Jet La LaLa La Life

    I’m listening it to it now……Honestly, It’s a project for overall music fans rather then strictly rap fans. I feel like these songs could of been unrelease cuts off Nirvana’s Nevermind album or a Kurt Cobain EP that release right before Nevermind (sort of the mixtape before the album type shit) excluding “F**k Love”. As a music fan, it’s dope, especially “Save Me”. This will sink in deep with 90’s alternative/garage rock fans.

    • Mr.story

      can we please stop referencing kurt cobain every time a rapper or black kid does anything even slightly considered rock? no shots but this sounds nothing like nirvana

  • Frank White

    Xxxtenacion or whatever lowkey looks like Junior off of my wife and kids

  • A Jay

    Bruh im sick of this fake propaganda like these labels n shit push for weak ass rappers, I don’t even think this was K dot like he was told by people to say this. Thinking like if a artist get sales than everyone benefits from them they pimping them.

  • J.A.S.

    His “album” is 20 minutes long…garbage

  • BrodieThaGod

    Kdot trash of course he likes trash music

    • burk

      Thank you ! Finally somebody that see through the smoke screen

  • Timothy KingCraze Richardson J

    Why all that niggas songs only 2 minutes long?? This ain’t no album, it’s a mixtape!!

  • Killa Cam Newton

    It’s a shame but yeap he will get alot of fans off this cosign

  • Michael Horton J

    I don’t consider this an actual album, every song is under 3 mins. Good production quality, but seriously missing some things. I listen to music not opinions on music. And also this album is depressing, non motivational and just straight out weak. After listening to kdot, or meek new album its hard to stomach. Better try next time xxx.

  • SlimJuve25

    kendrick seem petty like that

  • Us Kzar

    Notice this..if you show ANY love towards anybody black..THEY will turn on you and hate you now..no bs.. everytime.

  • thorn416

    Ever heard the phrase “low hanging fruit”? eh, doesnt matter anyway, simple jokes work well for most minds

    • man you can try and intellectual high ground your way out of this one all you want but it won’t work.

      so in this case the simple play on dude’s name must’ve not worked that well for your mind?

      but the fact of the matter is you stuck your foot in your mouth. if it wasn’t worth the effort to type, it certainly shouldn’t have been worth the effort to retype. in the end tho man, who cares. it’s just your opinion of my opinion. which doesn’t matter in the end.

  • burk

    Dumb ass conspiracies.. leave 6God outta your bullshit . Kendrick ain’t shit ! His music is wack and he overrated . COLE WORLD !

  • MadVillain

    Freddie Gibbs >>>>> Kendrick

  • Toraji_ro

    Shit, this is so similar to Drizzy co-signing 21 Savage. Never listened to XXX but I’ll give his new jernt a spin.

  • Triple O

    idgaf what Kendrick likes

  • Robyns

    Because he likes doesn’t mean I like it; LMAO

  • Craig

    I see why Kendrick gave the cosign. Not because it was dope but it was just surprising all the way through… no trap beats no rapping in staccato he sang like alternative rock all the way through with no auto tune. The subject matter was emo but it was far from what everybody else is doing. I give him props for going all the way to the left. Not something I would jam personally but at least he really put some thought and artistry in the project. He may actually evolve but I don’t see him actually going on tour performing these songs. There is a lot of acoustic guitars.. shit is more left field than tech 9