Joey Bada$$ Says He Inspired JAY-Z To Write ‘4:44’ [VIDEO]

You may also like...

  • Frank White

    is he talking metaphorically? it’s no telling with these rap dudes man…they believe they own lies it seems

    • SlimJuve25

      definitely metaphorically speaking, i started the video an got to 2:30 mark an stop that shit when he said this wasn’t his 1st life an he coming back after this one, dude been gassed up every since malia obama wore that pro era t-shirt, jayz only motivation is to get the tidal bussinss off his hands because so far its a failure, that sprint deal was a good start to bringing up the value

      • Je’sus

        Your soul is eternal not your flesh.

      • Mikejones

        see…you had a good point at the end but you’re ignorant for trying to shame someones perception and view of life/afterlife when you in fact have no proof of that being real or fake ..let people believe what they wanna believe fam

  • kushxchevys

    Lmao buster

  • Trip6

    I wouldn’t be surprised if he was an inspiration to do that project not one bit. I wouldn’t be surprised if he wasn’t either. Not surprised or rattled one bit that he chooses to believe it when it’s certainly plausible that his subject tone would be noticed by jay considering joey being on jay’s radar.

  • realtalk

    Ummm yea lmfao this young nigga that’s not even in jay-z lane , vision etc. Must be delusional or have too much gas in his head lmao cause jay-z is a legend , he puts out classic albums. No new generation artist can influence a OG in the game. He’s just trying to ride the wave of attention like others who were offended by jay-z verses.

    • Mikejones

      not in jay-z’s lane? you are smoking dick if you think that joey badass cant hang with jay-z …if you ask me joey is a better rapper than jay-z easy , jay-z is just a good business man don’t forget that

      • realtalk

        Says the new generation lmfao smh

        • Mikejones

          right…if you think that a old dog cant learn tricks from a new dog you’re a schmuck

  • Manny Bravo

    How are you going to say you inspired someone without proof? C’mon, dude.

  • perfect

    sit down

  • DaveyStoned

    why cant this bitch motivate herself to make some decent music then?