DJ Khaled Accused Of Killing Horse By Being Too Heavy

You may also like...

  • Ghostface-

    that nigga aint 200 lbs. i got buddies that look skinnier than him and weigh 280

    • just another white nigga

      im not even half his size n i weigh 200

      • Shaun

        Lmao same

    • ChiTownT

      Real shit! Im a 6ft slim nigga and I weigh 185

    • kushxchevys

      Im 170 lol im 5’10 n not even fat lmao

    • Did I do THAAAAAT

      You smart..

  • Bill Jansen

    Sounds 5050 they want a check or khaled was way too overweight fat sloppy and the horse was in water so he probably was extra stressed because he’s like damn I can hold up his fat nigga and I’m going to drowned on top of it this is going to be great if he really killed the horse because he likes cheeseburgers for breakfast

    • Bill Jansen

      But for all I know DJ Khaled might not even be real or be in the Bahamas and that white horse could have never been there I don’t know i wasnt there thats for sure

      • just another white nigga

        “for all i know dj khaled might not even be real” lmao

        • Matt Leon

          It’s possible. What if everytime we hear a “DJ Khaled” song, we actually gettin injected with some good acid and DJ Khaled just shows up when that happens? Could be a plot by the Illuminati lol.

          • just another white nigga

            try some acid n then tell me if you think thats plausible

        • Bill Jansen

          Word everythin fake from futures voice fuckin autotune mumble garbishh to the these weave fake ass baby stomach having no class hoes …niggas n hoes are Faker than Meek Mill that dude is fucking unbelievable now he’s trying to blame the Drake beef on Percocets and all his mistakes like dude you’re just a clown and the new version of Wale I bet you flop to you haven’t sold any record since drake destroyed you its lame niggas lost b smh

  • just another white nigga

    them trainers are lookin for a come up. i aint no fuckin horse doctor, but knights in full armor w a 40lb lance used to ride on armored horses. all that seems like it would weigh more than some fat hypeman.

    • Mec-One

      Dude took it back to sir Lancelot lol

      • just another white nigga

        haha it felt goofy typin it. but fr tho.

    • Amanwithnoname101

      Lmao ” fat hypeman”

    • Did I do THAAAAAT

      You smart.. I appreciate You.. You da best..

    • Triple O

      Are you comparing horses bred for war, to horses made to carry lazy tourists around a beach for half an hour at a time?

      • just another white nigga

        thank you horse doctor

    • Poopmaster

      You sir have a clear point.

    • Craig

      The old knights of the round table defense. If the gauntlet don’t fit ye must acquit

  • Mec-One

    Broke the horse back then drowned it …….. #vacation savage

  • fonzo517

    doubt khaled is actually 200 but i doubt he killed the horse too

  • Alex Delarge

    Where’s the evidence? #FakeNews

  • DonCDaCapo

    Aha I swear they was on the same type of shit when Rick Ross rode a horse lol

    • just another white nigga

      i was thinkin bout that ross story.

  • Thee_One1

    Dude is annoying. I saw him on Hot Ones acting like a bitch…dude is a hype clown. But I respect the hustle.

  • FUCKING STUPID

    shit sounds like maury reading “the lie detector determined that was a lie”

  • Craig

    Ain’t no fucking way you would believe Khalid was only 200 pounds. This nigga ego alone is like 150