DJ Burn One Calls Yung Mazi’s Death ‘Cautionary Tale’ for Finessers

You may also like...

  • Retorik1

    If your not voicing your opinion in life shut the f up in death especially amongst a audience like the media…and the hip hop game built upon finesse foh..comment on production kills and stay out the lane of hip hop politics before you crash..

    • SlimJuve25

      the game isn’t built upon finessing, it just become a thing some could claim they are a real g by finessing, sound pretty stupid i must say for a person to say hip hop is built upon robbing people, crazy shit people say but shit might want to listen to burn one he was sending a warning to others who try to cross him end up with some bread on your head like mazi

      • Retorik1

        Finesse..skill in handling a difficult or highly sensitive situation…The root of hip hop is based on this as is our entire black culture the art of turning chitlins into a delicacy…

        • SlimJuve25

          true but you an i both know thats not what people mean when they say the word these days . . damn good save tho

          • Retorik1

            These days…thats the problem we let these days water down our thought process as to what we know better than…finesse should have never been used in the manner it is these days…a taker is not a thief hes a taker he take shit by force not finesse..finessin a cat my days meant im talkin to him walk away hes thinkin what a great guy gets to starbucks and realises his wallet and rolex left with mr great guy…Finesse..these days got us giving grammys to mumble rappers when cats like jadakiss will never see 1..Foh with these days…

          • Throw dem Paws den

            A thief is a thief. U just categorizing. Ya name suits you, tht chitlin line was on point

          • Retorik1

            Different levels of every aspect of the game..you have 1 crew who runs up in a bank no plan but to pull pistols and yell gimme da money get 20,000 and they end up dead..we have crew 2 who have a inside man who knows when they transporting 7 figures and has knowledge of the security system and how to circumvent who send in 2 people who quietly hit em and leave without pullin a trigger…finesse team vs stick up kids..Frank Lucas vs Nicky Barnes…

          • Throw dem Paws den

            Both are examples of stealing. Once again u are categorizing but they are both thieves…

  • kushxchevys

    It sucks but its true… karmas real dont play or wish death on anybody yall..

  • Chicagoan

    Fuck all that! Yeah karma real so watch yo ass!!! You did some1 wrong, NEVER EVER be lackin and thats what happend. Looks like he got lit up previously and never handled that shit, just let em come back on his ass. And here we are…

    • just another white nigga

      some punk that you roughed up way back, coming back after all these years ratatat tat tat tat thats the way it is.

      i dont really fuck w pac but thats some real shit

    • TKingLives

      tooo tru, seen it happen, 1000

  • Melo

    Mazi must’ve ran off on the plug, more than twice. No pun intended.

  • Craig

    Mark… now that he dead you wanna speak on his name.

    • SlimJuve25

      yup told on himself

  • just another white nigga

    truth or not, i was taught not to speak ill of the dead. talkin disrespectfully about someone who cant defend themselves is a coward move.

    • Blac

      I can respect that. But it needed to be said. These kids need to see/be told where they’re gonna end up.

      • just another white nigga

        whats a finesser anyway?

        • Blac

          different places have different definitions it seems. But where i’m from it meant a jack boy(robber).

          • just another white nigga

            yeah we call em jackers. the way they put it i thought it was like someone who got put on front n then ghosted

          • SlimJuve25

            it’s more of front n then ghosted, rob a person without them knowing they got robbed, some times if your good the person you robbed might never know you did them dirty, but it’s not just a jack boy cause the gun don’t come till later when the other person want to get even for lost an looking stupid

          • just another white nigga

            like a burglar or a con artist then? strong arm robbery vs finesse robbery lol

    • SlimJuve25

      same thing i was thinking fuck shit for burn one to say this when he was just killed almost like he was glad an couldn’t wait til, message is on point tho alot of rapper being killed cause they want to finesse their way to the top shouldn’t have went at mazi in a personal way an it would have been str8

      • BrodieThaGod

        Exactly what I’m thinking. He had truth in his words but he came off a bit disrespectful in how he said it

    • youareincorrectbitchnigga

      same with deleting tweets dont be scared now you already posted it

  • disqus_Gd952rt1Pw

    Burn one mad niggas b robbin him lol

  • the professor

    dj burn one who the fuck are you in the city? lol he damn sure aint do nothin to nobody but young dros junky ass in the rap game the streets is different something YOURE not in thats like saying young scooter and everyone else in kirkwood he came up with is gonna die FUCK out here you only saying this because you fuck with dro duck ass nigga