Chicago Rapper ShootaShellz Shot & Killed

You may also like...

  • ChiCity300

    you live by the gun you die by it.

  • Throw dem Paws den

    Good riddance. Can’t wait till dumb niggas is extinct. No offense to the friends n fam….

    • Craig

      As long as people keep making babies and not raising them this shit never gone stop… this shit ain’t even about poverty any more. Niggas wild af and just want to be shooters. This dude probably got kids so the cycle continues.

      • Throw dem Paws den

        Well death to his chillren

        • Craig

          That really doesn’t make you any better. The only difference is if they wish death upon someone they carry it out. You wish death to a man’s children on the internet that’s sick and cowardly.

          • Throw dem Paws den

            I’m better cuz I’m still alive and don’t conjure the thght of stealing someones right to breath. Then again I’m not bein serious…about the kids at least

          • lennox buckles

            Ya bitch ass gone for sooner than u think. Watch

          • frankwhitedc

            Gotta agree with you there. The universe deals with that kind of cowardness , wish death on kids ? Niggas is anything

  • Worldwide Intentionz

    Damn in the face tho? These Chicago rappers are dying before they even get a buzz.

  • yolkipalki69

    Sanctuary city life, wonder how many more lives will be taken before they do the right thing…… shame

  • Chicagoan

    No Pity City…

  • frankwhitedc

    If there was a heaven you think he’d made it 2 it ?

  • Code Name Blonde

    this is unfortunately more like an expectation than news.

  • d1gord

    Chicago does not fuck around. You really gotta be about that life if you dissin somebody on record. Too bad they caught him by himself tho. R I p