Chance The Rapper Responds To Joe Budden Criticizing His New Song

You may also like...

  • Rich blackman

    Joe budden thinks because he is whitty with words that he’s this great rapper. Its about making great songs that people can feel and connect too. Buddens never makes me feel his music. And he’s a low key hater. Who made him a fucking expert? He’s no rap god.

    • YoungPrime

      Well nobody said that Joe was a “rap god” but the rapper you’re defending clearly respects Joe which says a lot. And I can name over 30 great songs and freestyles by Joe. Just because YOU can’t is irrelevant. And if you like whatever Joe was critiquing then that’s all that matters as well. No need to have a miscarriage over it.

      • Dvillain.

        Can you really name 30 whole songs or freestyles by him without Google??

        • YoungPrime

          Nope not google. My iTunes library list. Hell, I’ve listed them in here before. Click on my name and look back at my history a month or two.

          • Dvillain.

            That’s what’s up, dope.

    • NYCityKid

      alotta niggas fuck with them mood muziks bro. ALOT

      • SwagSauce

        Cats act like Budden is just trash. I can’t understand it. I mean even if you have bread, cats ain’t rocking with you for almost 20 fucking years if you not bringing something tangible and legit lyrically to the table. Dude been active, touring, dropping mixtapes, killing cyphers for almost 15 strong, and cats just dismiss Budden like he ain’t been holding it down. Fuck outta here with that bullshit.

        • NYCityKid

          Word. Budden made is his mark in the hip-hop shit. You really can’t take that away from him.

    • SlimJuve25

      it’s kind of his job now to do this

    • realtalk

      Yea that’s the new generation definition lol but Joe budden comes from a era where hip hop was about lyrical talent that’s why he’s going in on these trash artists nowadays like chance and doing what he did at the migos interview. I don’t blame him , these artist are trash

  • smith jones

    Every one missing the point.. that isn’t hip hop.. it may have some similarities but that’s a different type of genre mf is doing these days…

    If you call yourself a rapper… you’re gonna get called out on bs trash music…

    • Lord_Farquad

      How is that not hip-hop? He’s rapping in rhythm to a beat = hip-hop. Or is it not hip-hop because he’s not rapping about having/using guns & drugs & whores & cars & money? FOH. 😐

      • realtalk

        Rapping in rhythm & beat is not hip hop youngin lol do your homework. Hip Hop first is lyricism. That’s what started it may I direct you to the Bronx, NY!!!

      • smith jones

        Lol like I said it’s similar but it’s not..

    • SlimJuve25

      i don’t consider chance a rapper, i know he raps but he also sings every song, idk what you call what he does, it’s like he soldout before he started, or sound like a local band you happen to hear when you’re in a random place doing a gig

  • Supreme Trunks

    Robyn Neal lowkey bad tho. She got more interviews?

  • SlimJuve25

    am i bugging or does chance seem alittle sus(it’s alot but lets just say alittle), you might can call it him being shy but the amount of times he has performed on stage it should be gone by now you would think, nothing wrong with it just saying him an his brother got alot in common, he couldn’t even look at her an she was ight

    • Dvillain.

      Do you think it’s because he’s married and has a lil girl?
      Maybe his girl the jealous type and he’s trying to avoid her tripping over

  • Queeky4

    I like how Chance says he brushes off criticism when his camp asked MTV to take down their album review of Coloring Book just cuz he didn’t think it was positive enough

    • SlimJuve25

      thats something a manger would do cause it messes with the bottom line, smart thing to do if want to make as much money as you can

  • jurassicjrod

    Chance is a pussy…..he didn’t even respond to it, he took the lame Christian road and turned the other cheek….FOH u pussy and u from Chicago, really?……i happened to agree with Budden this time, Chance just takes advantage of the “culture” / “God” angle to sell his “wholesome” approach ….if Chance wanted to make changes, he would focus more on his fucking music, and make some better shit….Coloring Book was Fucking WACK